10 paź 2015

STREET LOOK

Hej wszystkim!

Ostatnio z szafy wygrzebałam płaszcz, o którym już dawno zapomniałam. W mojej głowie szybko pojawił się pomysł na sesję zdjęciową, z udziałem tegoż płaszcza. A dzisiaj przychodzę do was z efektem mojej wczorajszej "pracy".

Stylizacja jest bardzo klasyczna, minimalistyczna z kapką elegancji. Sesja została wykonana w stylu "street look". Napiszcie w komentarzach jak wam się podoba stylizacja :)















Jeżeli macie jakieś pytania, to śmiało zadawajcie je w komentarzach :)
Jestem naprawdę bardzo ciekawa waszej opinii :3

-Życzę spokojnego weekendu, Asia :*

3 komentarze:

  1. świetna stylizacja! zdjęcia piękne! :)
    Zapraszam do mnie! http://nataliagolsztajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny płaszcz, kapelusze są świetne, też mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza! :)