3 sty 2016

NOWY ROK, NOWA JA | NEW YEAR, NEW ME

Witajcie w Nowym Roku :) 
Ostatnio na blogu nic się nie działo, opuściłam parę wpisów oraz straciłam zapał do pracy. Ale od wczoraj, odkąd założyłam fanpage na Facebooku KLIK mam więcej siły i motywacji do dalszej pracy :) 
Zachęcam do obserwowania mojego fanpage'a oraz do obserwowania mojego bloga, ponieważ już niedługo pojawi się fajny konkurs :D 

Wracając do tematu postu. Nowy rok, nowa ja. 
To zdanie słyszymy od zarania dziejów, ale tak szczerze, komuś udało się zrealizować wszystkie swoje postanowienia noworoczne? Bo mi nie :D Jeśli wam się udało, to śmiało pochwalcie się w komentarzach, chętnie poczytam :)

Ja w tym roku nie zrobiłam żadnej listy z noworocznymi postanowieniami aczkolwiek mam w planach parę zmian oraz parę fajnych pomysłów i mam nadzieję, że uda mi się wszystkiego dokonać w tym roku- 2016.
Chciałabym aby ten rok był po prostu lepszy i ciekawszy od poprzedniego. Abym nabrała jeszcze więcej doświadczeń, przeżyła więcej przygód oraz żebym wreszcie zaczęła spełniać swoje plany i marzenia, bo tylko to może dać nam szczęście. Tylko my możemy dać sobie szczęście.
Właśnie tego sobie i wam życzę w 2016r. <3

Jeżeli chodzi o bloga. To tu też nastąpi wiele zmian. I to już niedługo :)
Jak sami widzicie już zmienił się nagłówek <3 Dajcie znać czy wam się podoba!
Ale to nie koniec zmian, śledźcie mojego fanpage'a aby być na bieżąco.
 O wszystkim będę was informować.
Zmiany powinny się zakończyć do 10 stycznia. :3

Trochę się rozpisałam...więc teraz czas na zdjęcia.
Fotki były zrobione pod kątem właśnie tego bloga przez wspaniałą Kingę 












3 komentarze:

  1. Podobają mi się zdjęcia i koszula :D A nowe zdjęcie na blogu moim zdaniem jest świetne! Co do tych postanowień noworocznych sama napisałam posta :D i liczę na to, że w tym roku uda mi się spełnić je tak samo jak rok temu :)
    majasikoraworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Post postem, ale piękna z Ciebie dziewczyna!! :)
    Zostaję na dłużej- obserwuję i zapraszam do siebie:

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia super, sam wygląd bloga też nieźle się zapowiada :) pełna profeska! ;S

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza! :)