22 maj 2015

SPRING SESSION

Hejka :) 
Dzisiaj mam dla was luźny post :D 
Będzie on dotyczył sesji typowo wiosennej, którą miałam okazję zrobić parę dni temu.
Modelem jest mój kolega z roku Damian, a modelką moja siostra Ula :)

***
Sesje nie są profesjonalne, zostały wykonane na spontanie- jak coś :)










Wszystkie zdjęcia zostały wykonane przeze mnie.
Mój sprzęt to CANON 600D

***
I jak wam się podobają zdjęcia? Które zdjęcie najciekawsze? 
Piszcie w komentarzach, bo jestem ciekawa :) 









8 komentarzy:

  1. Pierwsze i ostatnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obrabiaj "na kolorowo" . ładniejsze zdjęcia to naturalne lub czarno białe

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem jak zawsze dumny!
    Damzi się spisał, jak na swój pierwszy raz!
    Gratki i powodzenia! BD :**

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie zostały wykonane zdjęcia tego chłopaka? co to za miejsce? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Łodzi, na Tymienieckiego bodajże, tam są takie ekskluzywne apartamenty, to na ich "podwórku" :D

      Usuń

Dziękuję za dodanie komentarza! :)