12 maj 2015

WYPRZEDAŻ W ROSSMANNIE- moje zdobycze ;)

HEJ :)
Jako że wyprzedaż w ROSSMANNIE zakończyła się wczoraj to stwierdziłam, że podzielę się z wami moimi zdobyczami z tej o to promocji, która wynosiła aż -49% 
Nie ma tego dużo, ale recenzja zawsze się przyda. Będziecie wiedzieć czy w przyszłości warto zainwestować swoje pieniądze w te produkty :) 


Pierwszym produktem jaki wsadziłam do koszyka był korektor z EVELINE 2w1. 
Jest to korektor kryjąco-rozświetlający w kolorze 04. LIGHT.
Korektor posiada taki sam aplikator jak większość błyszczyków, można go nakładać na cienie pod oczami jak i na wypryski.
Moim zdaniem jest godny polecenia, ponieważ ładnie się wtapia w podkład, kryje dosyć dobrze, występuje w 3 opcjach kolorystycznych, długo utrzymuje się na twarzy oraz jest bardzo wydajny.
CENA PROMOCYJNA ok. 7zł



Kolejnym produktem był puder matujący z ESSENCE. 
Puder łatwo się nakłada i dobrze rozprowadza, kolor biały znika po nałożeniu.
Jedyną wadą jaką zauważyłam jest to, że krótko pozostaje na twarzy.
Ładnie matuje itd. ale jest krótkotrwały.
CENA PROMOCYJNA ok. 6,5zł 


W ostatnim tygodniu skusiłam się na dwie pomadki z ESSENCE w kolorze 06 oraz 12.
Pomadki są rewelacyjne. Długo utrzymują się na ustach, są półmatowe oraz dobrze się rozprowadzają. 
Kolejnym plusem jest ich opakowanie, są solidne, wytrzymałe oraz bardzo klasyczne.
Wg mnie warto zainwestować w te pomadki.
CENA PROMOCYJNA ok. 5zł



Moim ulubieńcem jest kolor 06. <3


Jest to mój pierwszy post na tym blogu, dlatego wybaczcie mi mój nieprofesjonalizm :) 
Jeżeli wpis wam się podobał to BARDZO GORĄCO zachęcam do pisania komentarzy.
Jeżeli macie do mnie jakieś uwagi, sugestie to też czekam na nie w komentarzach,
 bardzo liczę na waszą aktywność :)

Jeżeli chcesz zostać ze mną na dłużej to zasubskrybuj mojego bloga, 
z góry dzięki! 
***
Trzymajcie się, papa :*








2 komentarze:

  1. recenzja recenzją ale zdjęcia super :) niby kilka zwykłych produktów, a tak przyjemnie się ogląda, wielki plus za to!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza! :)