29 sie 2016

BACK TO SCHOOL | HIGH SCHOOL

Cześć!

Dochodzi prawie 3:00 a ja piszę dla was tego posta aby był na rano, ponieważ rozpoczęcie roku szkolnego już niedługo, w dodatku jestem w trakcie przeprowadzki i od jutra mogę nie mieć dostępu do internetu.

Przygotowałam dla was ogromny post związany z powrotem do szkoły, niestety będę musiała go rozbić na dwa, bo inaczej post zawierałby ze 100 zdjęć. Jako iż jestem studentką i sama mam jeszcze miesiąc wakacji, wykorzystałam moje siostry do tego wpisu. Jedna idzie do liceum, a druga do gimnazjum, a więc idealnie! Zacznijmy od tej starszej....


HIGH SCHOOL

1. Fryzury: przygotowałam dla was 3 propozycje, łatwe, szybkie i efektowne 


 

Luźne loki wykonane lokówką
czas: 15min




2 dobierane warkocze
czas: 15min




Niedbały, luźny kok
czas: 5min


2. Makijaże: jeśli chodzi o liceum to z własnego doświadczenia wiem, że można się malować bez żadnych konsekwencji oczywiście o ile nasz makijaż nie jest wyzywający, dlatego przygotowałam dla was 2 makijaże, jeden na co dzień, a drugi trochę mocniejszy




Czas: 10min




Czas: 20min


3. Outfity






(koszulka -SINSAY  spódniczka -CROPP)







(koszulka -CALVIN KLEIN  spodnie -NEW YORKER  okulary -CROPP)




(koszulka -SINSAY  spodnie -SINSAY  narzutka -CROPP)


1 WRZEŚNIA






(koszula -HOUSE  spódnica -SINSAY)


4. Przybory szkolne :




Jeśli chodzi o dzisiejszy post to już wszystko :) 
Skoro to czytasz, to znaczy, że przebrnęłaś/ąłeś przez ten bardzo długi post
i dlatego z całego serca Ci dziękuję :D 
Mam nadzieję, że wam się spodobało, jak nie pomysły to chociaż zdjęcia :)

Już za parę dni część druga BACK TO SCHOOL LOWER SECONDARY SCHOOL
Subskrybujcie i dołączajcie na facebooku żeby nie przegapić!

INSTAGRAM: @blckvie
SNAPCHAT: viki_silence 






3 komentarze:

  1. Jaka piękna modelka :) a jaka mądra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis :)))) bardzo mi się podoba ;) A napiszesz coś O randkach?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :)
    hmmm postaram się :)
    fajnie, że coś zaproponowałaś/łeś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza! :)