25 sie 2016

FOREST PORTRAIT | ULA

Cześć! :)

Kilka dni temu byłam z moją siostrą na spontanicznej sesji w pobliskim parku, który łudząco przypomina las. Moja siostra wcieliła się w fotografa, a ja w modelkę. Niestety, wyszło na jaw, że Ula lepiej radzi sobie w roli modelki, a ja w roli fotografa. Po jakimś czasie przejęłam aparat i zaczęłam pstrykać różne zdjęcia. Skupiłam się głównie na roślinkach, ale pod koniec naszej wycieczki postanowiłam obfotografować Ulę, która z niezwykłą łatwością prężyła się przed obiektywem. Efektem są leśne portrety.

Na bloga postanowiłam wrzucić te zdjęcia, które zrobiłam ja, a nie Ula.
Mam nadzieję, że wam się spodobają. Portrety jak to portrety, nie są zjawiskowe. To nie tło gra główną rolę, a modelka i światło. Starałam się z Uli wydobyć to co najlepsze, co nie było zbyt wielkim problem, ponieważ moja siostra czuje się jak ryba w wodzie przed aparatem.

Miłego oglądania :)




 


+ bonus w postaci zdjęć roślinek 



Post skromny, ale zawsze coś :)
Już niedługo na blogu wielki post, więc cierpliwie wypatrujcie! 

A teraz komentujcie i udostępniajcie na facebooku :)

INSTA: instagram.com/blckvie
SNAP: viki_silence





1 komentarz:

  1. Czo ta Ula taka smutna? Przecież niedługo ma urodziny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza! :)