11 lis 2015

AUTOPORTRET | MY BIRTHDAY


Witam was :) 

10 listopada obchodziłam swoje 20 urodziny, posta piszę dopiero teraz, ponieważ dopiero teraz mam chwilę żeby usiąść do komputera. Zdecydowanie tegoroczne urodziny były moimi najlepszymi! :) 
Z tej właśnie okazji przygotowałam dla was mój własny autoportret. Trochę się dowiecie jaka jestem TERAZ i przy okazji pooglądacie sobie zdjęcia, które wykonałam niedawno :) 





Cześć!
Mam na imię Joanna, ale znajomi mówią na mnie Asia, Aśka,
 a mój chłopak mówi Asiorek :D 
Mam 20 lat.
***
Jestem córką, siostrą, wnuczką, siostrzenicą, bratanicą, polką, studentką, dziewczyną, kuzynką, a od niedawna ciocią :) 
***
Co jest dla mnie najważniejsze w życiu? 


Najważniejsza dla mnie w życiu jest rodzina, mój chłopak oraz moi przyjaciele <3



Urodziłam się w Kutnie, ale przez 16 lat mieszkałam w małym miasteczku, w Wieleniu :3
Aktualnie mieszkam w Pabianicach, niedaleko Łodzi.






Moją największą pasją jest fotografia, ale od jakiegoś czasu lubię też robić makijaże ;>






Mój ulubiony kolor to czarny i biały 
***
Ulubiony kosmetyk, to zdecydowanie tusz do rzęs :D 
***
Ulubiona książka "Gwiazd naszych wina"
***
Ulubiony wykonawca to Dawid Podsiadło, oraz jego zespół Curly Heads.





Aktualnie jestem studentką II roku.
Studiuję na Uniwersytecie Łódzkim
kierunek: Międzynarodowe studia kulturowe :)
ale nie wiążę przyszłości z tym kierunkiem, a co będzie dalej....?
DOWIEMY się za 20 LAT :D 





Dziękuję wszystkim osobom, które towarzyszyły mi przez te 20 lat <3





3 komentarze:

  1. Świetny post, piękne zdjęcia! :)
    http://nataliagolsztajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia !! :)
    Jesteś piękną kobietą !<3
    http://life-to-be-great.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza! :)