2 lis 2015

ULUBIEŃCY MIESIĄCA | OCTOBER

Witajcie :) 
Dzisiaj 2 listopada, a to oznacza, że na blogu powinien pojawić się post z ulubieńcami poprzedniego miesiąca. Także dzisiaj przychodzę do was z postem o moich ulubieńcach.
 Szczerze mówiąc, myślałam, że niewiele się tego znajdzie... a tu pochmurny i smutny październik mnie zaskoczył! 

A wam jak minął ponury październik? 
Miesiąc depresji czy wręcz odwrotnie, pracowity i produktywny? 
***
A teraz zachęcam do przejrzenia miesięcznego niezbędnika Asi :) 

Ulubiona piosenka: 
Nie trudno się domyślić, że moim faworytem w tym miesiącu jest
 Dawid Podsiadło i jego najnowsza piosenka <3 

Ulubiony gadżet: 
W tym miesiącu nie potrafiłam wybrać tylko jednego,
dlatego pokażę wam dwa :) 



Pierwszym gadżetem jest czarny kubek z Ikei (MYNDIG)
odkąd go mam, tylko w nim piję kawę <3
cena: 5,99zł



Drugim gadżetem jest biała poduszka z Ikei
jest to poduszka dekoracyjna w czarne ptaki, dosyć długa :)
teraz nie wyobrażam sobie nocy bez niej <3
cena: 15,99zł

Ulubiony film: 

Ostatni film jaki obejrzałam to "Wiek Adaline" 
 film jest niesamowity oraz bardzo poruszający 
szczerze zachęcam do obejrzenia :)

Ulubiony kosmetyk: 




Moim kosmetycznym ulubieńcem w tym miesiącu jest paletka firmy SLEEK
"Moroccan Myrrh 333"
 paletka idealna na tę porę roku, oprócz 3 cieni posiada również brązowy eyeliner
jeżeli jesteście ciekawi recenzji lub chcecie zobaczyć więcej zdjęć,
 to bądźcie cierpliwi, już niedługo pojawi się post na tym blogu :)

Ulubione jedzenie: 



McDonald's "Create your taste" 
coś dla miłośników burgerów oraz dla osób lubiących nowości :) 
Odwiedzasz jedną z trzech restauracji McDonald's, 
tworzysz własnego burgera i zachwycasz się jego smakiem
 oraz propozycją podania posiłku <3

Ulubiony ciuch: 



A raczej...dodatek :) 
W tym miesiącu moim absolutnym ulubieńcem był kapelusz z Sinsay
dzięki niemu każda stylizacja ma w sobie "to coś"
cena: 39,99zł

Ulubione zdjęcie z Instagrama: 

Wprowadziłam nową kategorię aby trochę ożywić moich ulubieńców
mam nadzieję, że wam się podoba :D 

Jest to moje ulubione zdjęcie z mojego konta na Ig 
zdjęcie zostało zrobione nocą w Warszawie
nieprawdaż, że słodkie? *-*
***
Zapraszam na mojego instagrama, tam możecie być ze mną na bieżąco :) 
@joannawiesetek


Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, jeżeli podobają się wam moje posty to zapraszam do subskrybowania "dołącz do członków" lub do udostępniania bloga na swoich profilach!

Jestem ciekawa co było waszymi ulubieńcami w październiku? 
Nie wstydźcie się, piszcie w komentarzach! <3


-Buziaki, Asia :*






4 komentarze:

  1. Całkiem sympatyczny blog oby tak dalej bo w dobrą stronę kiełkuje. Gratuluję determinacji o odwagi no i chyba chęci; ) a co do ulubieńców to zdecydowanie ciepłe skarpetki 😀 herbatka ( moja ulubiona to melisa ze skórka pomarańczy i mięta ) a strefie makijazowej to konturowka do ust firmy Lovely nr 1 i cienie inglot nr 107 oraz baza pod cienie Avon. Polecam i pozdrawiam :) Pamela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      A i super, że napisałaś swoich ulubieńców, bo teraz wiem, że warto zamówić bazę pod cienie z AVON, sama się nad nią zastanawiałam :)
      Pozdrawiam cieplutko <3

      Usuń
  2. Zastanawiam się nad kupnem kapelusza, bo bardzo mi się podoba w wielu stylizacjach, a u ciebie widzę, że masz z Sinsay-a, więc chyba się tam wybiorę. Pozdrawiam :)

    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ciekawi ulubieńcy! :)) Przepiękna poduszka i genialny kapelusz!
    Pozdrawiam cieplutko :* http://nataliagolsztajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza! :)