24 lis 2015

MOJE INSPIRACJE LISTOPAD 2015 | MY INSPIRATION NOVEMBER 2015

Hej, hej kochani :) 
Listopad był bardzo nudnym oraz bardzo depresyjnym miesiącem..a raczej nadal jest, ponieważ miesiąc się jeszcze nie skończył. Dużo chorowałam oraz sporo spałam. Mimo to codziennie starałam się jakoś motywować do pracy. Raz mi to wychodziło, a raz nie. Jak to bywa w życiu. To spowodowało, że mój komputer zapełnił się kolorowymi, interesującymi obrazkami, które po części mnie inspirowały, po części motywowały, albo po prostu pozwalały nacieszyć oko w tym ponurym okresie. 

Jeżeli jesteście ciekawi co w tym miesiącu miało na mnie wpływ, po prostu scrollujcie w dół :D





























To by było na tyle :)
Piszcie w komentarzach co lub kto był dla was inspirujący w tym miesiącu :)
Jeżeli post wam się podobał, udostępnijcie :D 

-Całuski :*

5 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje!
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, listopad to rzeczywiście dołujący miesiąc, również chorowałam :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie przede wszystkim królują gorące czekolady, ciepłe sweterki i do tego filmy <3
    http://sugarivett8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja uwielbiam te zdjęcia z zakochanymi <3 ahhh
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza! :)