11 cze 2015

COFFEE TIME | BEST FRIEND FOREVER

Witajcie!
Wczoraj przyjechała do mnie moja najlepsza przyjaciółka z Wrocławia. Nie widziałam jej od 3 miesięcy. Bardzo się ucieszyłam kiedy ją zobaczyłam, dlatego próbowałam urozmaicić jej ten pobyt u mnie jak tylko było to możliwe przy skromnym budżecie. Wczoraj Paula pierwszy raz na oczy zobaczyła Łódź, więc oprowadziłam ją po najciekawszych miejscach. Dzisiaj miałyśmy mniej czasu, ponieważ wieczorem miała busa do Wrocka. Dlatego wpadłam na pomysł, że jako wielkie maniaczki kawy, zrobimy sobie pyszną, domową, mrożoną kawusię, posiedzimy w ogródku, porobimy selfie i pogadamy. Jak spędziłyśmy miło czas i jak wyglądała nasza domowa kawa zobaczycie poniżej :)
Miłego oglądania!


Przygotowanie takiego napoju nie jest trudne, ani bardzo kosztowne. Wystarczy kawa rozpuszczalna, woda, mleko, mleko słodzone, lód, lody śmietankowe(albo jakiekolwiek) oraz trochę gorzkiej czekolady, aby móc udekorować jakoś nasze kawy :)







Kawa była naprawdę bardzo pyszna!



Jeżeli post Ci się spodobał to udostępnij go innym!
Chętnie również poczytam komentarze, o tym jak wy lubicie spędzać wolny czas <3
Do dzieła ludki! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za dodanie komentarza! :)