4 cze 2015

MAKE UP CHALLENGE- 50PLN

HEJ, HEJ :)
Mam dla was łatwy, codzienny, a przede wszystkim TANI makijaż, ponieważ za kosmetyki, które użyłam dzisiaj zapłaciłam mniej niż 50zł :)
Na YouTube jest mnóstwo makijażowych challenge'ów więc pomyślałam, czemu ja miałabym się takiego nie podjąć? Poniżej macie efekty! Napisz w komentarzu jak Ci się podoba taka wersja codziennego makijażu :) 













Kosmetyki, których użyłam: 
*Krem BB z UNDER TWENTY ok.13zł
*Korektor z EVELINE ok.7zł 
*Paletka cieni, baza+eyeliner z NYC ok.7zł
*Kredka z SENSIQUE ok.4zł 
*Róż do policzków w kremie z MANHATTAN ok.4zł 
*Tusz do rzęs z LOVELY ok.9zł 
*Pomadka do ust z ESSENCE ok.5zł 
------------------------------------------------------------------------------
razem: 49zł 

Jeżeli post Ci się spodobał to daj znać w komentarzu i udostępnij na Facebooku :) 


Buziaki, Asia :*







4 komentarze:

  1. No ładnie tylko że rzadko u ciebie posty wychodzą nie dałabyś rady 1 dziennie? Bardzo mi się podobają twoje posty i jestem stałą czytelniczką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę :)
    1 post dziennie raczej nie dam rady, ale teraz w czerwcu będą bardzo często! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, bardzo nie podobają mi się kreski. jakieś takie krzywe i grube. ale to tylko moje zdanie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kreski raz wychodzą, a raz nie :)
    wtedy akurat miałam z nimi spory problem, więc rozumiem, że mogą się nie podobać
    ale dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza! :)