28 cze 2015

MY DAILY MAKE UP

Hej wszystkim!
Dawno nic nie wstawiałam, ponieważ jestem ostatnio w rozjazdach oraz szukam pracy nad morzem. Wygląda na to, że coś znalazłam. Zobaczymy co będzie dalej. Z tego też powodu posty na blogu będą pojawiać się rzadziej, raczej sporadycznie i niestety taki stan rzeczy będzie trwał prawdopodobnie aż do połowy września ;( 
Postaram się za to wstawiać częściej zdjęcia na instagramie, więc tam możecie mnie przez ten czas znaleźć :) Przypominam mój nick @joannawiesetek :3 

Co do dzisiejszego postu jest on o moim codziennym makijażu. Najpierw pokażę wam zdjęcia kosmetyków, których używam niemal codziennie. Możecie być zdziwieni, że nie ma wśród nich kremu BB ani fluidu. Od paru tygodni nie używam ani kremu ani fluidu, ponieważ używam specjalnej maści na moje zmiany skórne na czole. 





A oto moje efekty, cały makijaż nie zabiera mi więcej czasu niż 10 min. 




Przepraszam za jakość zdjęć ale robiłam je na wyjeździe i na szybko. 
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania, śmiało zadawajcie je w komentarzach! :) 
***

Postaram się zrobić za parę dni kolejny post, o moich ulubieńcach czerwca! :3

-Buziaki, Asia :*



2 komentarze:

  1. podobają mi się te cienie, ładny, naturalny look :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem cienie super wyglądają na powiece ale na samym początku miałam z nimi mega kłopoty, wyrobiły się dopiero po kilku tygodniach użytkowania ;<

      Usuń

Dziękuję za dodanie komentarza! :)