9 cze 2015

HELLO SUMMER | WIBO

Hej!
Tak jak obiecałam, jest i post :) Dzisiaj wieczorem miałam sporo wolnego czasu więc usiadłam do stolika i stwierdziłam, że pomaluję sobie paznokcie na jakiś fajny letni kolorek. Postanowiłam się podzielić z wami efektami, a więc zapraszam do krótkiej fotorelacji oraz recenzji lakieru
"Hello Summer" z WIBO.

Oto zestaw na dzisiaj :) 
(radełko, odżywka z Eveline 8w1, lakier WIBO oraz dżety z ESSENCE) 

Pierwsze co zrobiłam to delikatnie usunęłam skórki wokół paznokcia 


Następnym krokiem było nałożenie bazy na paznokcie w postaci odżywki z Eveline


Kiedy odżywka wyschła, wzięłam się za malowanie paznokci cudownym lakierem z WIBO
"Hello Summer" nr. 04 

Kiedy lakier wyschnął, wybrałam dżety z ESSENCE i nałożyłam je pęsetą na palec serdeczny

 Dla utrwalenia manicure nałożyłam lakier z GOLDEN ROSE 



Tak oto prezentują się efekty, dajcie znać jak wam się podoba :) 

Jeżeli chodzi o lakiery z WIBO, są one wręcz genialne! Spora pojemność, cena dosyć niska, duża gama kolorów, a na dodatek na moich paznokciach lakiery z WIBO trzymają się koło 4-5dni. Tym razem postawiłam na kolor typowo letni, jest to jaskrawy róż. Osobiście efekt mi się bardzo podoba, gorąco polecam te lakiery :) 
Dajcie znać, czy u was też się one sprawdzają i jaki jest wasz ulubiony :)  
A, i bardzo jestem ciekawa jakie macie doświadczenia z odżywką Eveline, ponieważ wiem, że opinie są różne, także czekam na wasze komentarze :) 


Na blogu pojawiły się pewne nowości! 
Od teraz możecie udostępnić każdy mój post, przyciski pod każdym postem
Do dzieła! :) 

Gorąco zachęcam do KOMENTOWANIA 
oraz do zapisywania się do "członków" <3

Buziaki, Asia :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za dodanie komentarza! :)