7 cze 2015

HAPPYSAD in SIERADZ 2015

Hej, hej! :)
Wczoraj byłam w Sieradzu na koncercie happysadu z okazji "Dni Sieradza". Pomyślałam, że pokażę wam za pomocą krótkiej fotorelacji jak było, jak byłam ubrana, z kim byłam i pokażę wam też filmik  który nagrałam podczas koncertu. Miłego oglądania życzę :) 






(spodenki- H&M, kolczyki- NEW YORKER, koszulka z SECOND HAND, 
buty ze sklepu obuwniczego)





Na dzisiaj to by było wszystko,
 jeżeli macie jakieś pytania to śmiało piszcie w komentarzach :)
***
Wyczekujcie nowego postu we wtorek! :)

Trzymajcie się, papa :*

-Asia







3 komentarze:

  1. happysad <3 uuuwielbiam! też miałam zaszczyt być na ich koncercie już dwa razy w tym roku, są cuudowani, całą atmosferę budują muzyką a nie czczym gadaniem *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D
      mogłabym chodzić na ich koncerty codziennie :D

      Usuń
  2. ah, ta Asia <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza! :)