19 cze 2015

MOJA PIELĘGNACJA TWARZY | ZIAJA

Witajcie :)

Właśnie wróciłam z miasta, byłam wspierać moją przyjaciółkę na poprawce!
Życzcie jej pięknej i cudownej 3  :D
W drodze do domu pomyślałam, że dzisiaj mogłabym zrobić luźny post o mojej pielęgnacji twarzy kosmetykami Ziaji. Uwielbiam tą firmę, ponieważ ma dobre, naturalne oraz tanie kosmetyki, a przede wszystkim jest POLSKĄ firmą, co lubię :3

Aktualnie używam kosmetyków z linii "Oczyszczanie. Liście Manuka"


Moja pielęgnacja twarzy przed kąpielą, wygląda następująco:


Najpierw zmywam makijaż i bród z twarzy żelem oczyszczającym 



Co 3-4 dni używam pasty w formie peelingu 


Kończę oczyszczanie twarzy delikatnym tonikiem, którego również używam rano 



Na sam koniec, przed położeniem się spać wklepuję delikatny krem nawilżający. 
Używam go również przed nałożeniem makijażu rano. Sprawdza się świetnie :) 

Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z tej linii i gorąco polecam te produkty :3 

Wszelkie pytania możecie zadawać w komentarzach :) 
Gorąco zachęcam do udostępniania oraz zapisywania się do grupy członków <3

-Buziaki, Asia :*




2 komentarze:

  1. świetne są te produkty! :D u mnie niektóre z nich również się sprawdzają :)
    http://nataliagolsztajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wypróbuję tę markę. :)
    Myślałam wcześniej o kosmetykach z Ziaji, ale teraz na pewno zacznę ich używać. :)

    dree1999.blogspot.com

    /Dree.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza! :)